Hetvegem

 2012.09.23. 17:51

Annyira szeretlek titeket, elen veled Macsai Mikul, aki csak kritizalni tudsz! Itt all ez a blog, olyan mintha naplot vezetnek, csak nem irom le a titkaimat, mert felek, hogy neha ideteved valaki, de kozben hulla KUSS van :D

Szoooval, mivel Mikuldrägänk nem tudja elfoglalni magat, egy ilyen vasarnapi delutanon (pedig szerintem lenne mit tennie, de mindegy) ezert irok most egy bejegyzest, remeljuk tobben is elolvassatok...

Tegnap elott kispenteken elmentem az elso roplabdaedzesemre itt Forstban, a sulink mellett. Ez amolyan sulis-lötyögös edzesnek indult, megis olyan izomlazam van, amilyen reg nem volt, szinte minden mozdulas nehezemre esik. (Rubint Reka tornamat persze egy pillanatra sem hanyagolom!) Itt meglepoen sok a lopas, nem magyar viszonylatban, hanem nemetben. Lekotott bicikliket lazan elviszik. Kb ugy megy itt a "lengyelezes", mint nalunk a "ciganyozas". Ez engem meglehetosen ELKESERIT! Na weiter. Ezutan a remekbeszabott es egyben faraszto roplabdaedzes utan Undine-Louisa valamint en kocsiba ultunk es elutaztunk Cottbusba, ami itt egy viszonylag nagyobb varos es autoval csak 20 perc. Elfelejtettem Louisat bemutatni, o egy lany :D akinek most volt egy hete a 18. szulinapja es ot vittuk el "unnepelni". Amugy vannak magyar-erdelyi felmenoi, de o csak allatneveket tud magyarul...:D Eloszor egy Coctail-barba mentunk, ahol batran kijelenthetem, hogy eletem eddigi legdragabb es egyben legfinomabb kokteljat fogyasztottam el, a Baileys Coladat. Utana tovabbmentunk valami rockkoncertversenyre (jobban nem tudom leforditani...) ahol Louisa occsenek bandaja is fellepett, valamilyen metalzenekar. Hat ez tobb volt, mint katasztrofa! Vegul pedig beultunk egy vizipipa-barba, ahol csinaltak nekunk egy olyan pipat, aminek kb nem volt fustje, vagy csak elfelejtettem, hogyan is kell pipazni...Ki tudja!

Tegnap megint Cottbusban tettunk latogatast, meghozza a H&M - ben es tobb ruhaboltban is. Valamint holgyeim es uraim, innen fogom tudni, hogy a figyelem lankadt e, vagy meg mindig tart, megvettem az uj Iphone6 keszuleket, ami kartyafuggetlenul mindossze 9 Euroba kerult es annyira okos, hogy meg fenykepezni sem tud. Nagyszeru vasar volt!

Undine pincerkent dolgozik egyszer-ketszer a heten, itt a varosban. Lehet, hogy amikor elmegy 3 honapra en fogom felvaltani ;) Jooo melo! Tegnap este is dolgozott es amikor hazajott 11 fele, kozolte, hogy megyunk partyzni, nem errol volt szo, dehat mert is ne?! Ertunk jott az egyik munkatarsa, aki szerintem full bele van zugva :D es o vitt el minket a szomszedos falu discojaba. Azert volt ugy tervezve, hogy nem megyunk, mert ez egy hiresen nacigyujto hely, es hat ez a, hogy ugy mondjam klise, be is igazolodott, tele volt a hely ilyen echte kopasz...ahh hagyjuk is, csak felidegesit! Viszont ott volt az egesz osztalyom es ezek tenyleg annyira falusiak :D hogy az iskolaban leszarjak, hogy hogy neznek ki, de egy ilyen bulira ugy kicsipik magukat, hogy huuuha! En a berugcsizast viszonylag olcson megusztam, mert a ferfi nemu osztalytarsaim folyton hoztak nekem valamit inni. Johely ez, ha igy megy az ismerkedes...

Ez a mostani helyzet, kedves Macsai, remelem ujabb kielegito bejegyzessel szolgaltam, meg persze tobbi Kedves Olvasom! Varom az bejegyzeseiteket es kommentjeiteket egyarant <3 Hannusch

 

Címkék: Címkék

A bejegyzés trackback címe:

https://hannusch.blog.hu/api/trackback/id/tr924797871

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Hannusch 2012.09.23. 17:54:43

Ja es az kimaradt, hogy pont 5 honap mulva lesz a szulinapom!:D puszika

Mikul 2012.09.23. 17:56:12

Az eleje és a vége jók! Erős felütés, könnyed folytatás, kitűnő képek, és remek teremtéstörténeti utalások.

A közepe kissé lapos.

Hannusch 2012.09.23. 17:58:02

@Mikul: Bocsanat, igyekeztem...

Mikul 2012.09.23. 18:29:38

@Hannusch: Semmi gond. Legközelebb.

tlickey 2012.09.25. 18:53:35

Iphone, ami nem tud fényképezni? AZT KÖSZI!

T.Petra 2012.09.25. 20:45:27

olyan cukik ezek a bejegyzések :) az 5 hónap múlva lécő szülinapodra, puszika, ugye hazajösz? :)

Hannusch 2012.09.27. 10:12:59

Linda: SARCASM
Petra: ki tudja, itt olyan nagy az Elet, hogy lehet, hogy elfelejtem a szulinapomat...
süti beállítások módosítása