..mondja nekem minden második ember a suli egyetlen rózsaszín háztömbjének első emeleti folyosóján, ami a mi karunk főhadiszállásául próbál szolgálni. És persze ezzel semmi baj sincs, sőt, örülök neki, hogy ennyiüknek hiányoztam és hogy ők is örülnek, hogy látnak. Csak még fura visszaszokni a sok falusi, különböző, ízes tájszólásban krákogó osztrák fiatal közé, sőt még valahogy vissza is krákogni nekik..

De mindenesetre jelentem Minnyjájatoknak, megjöttem "sógorainkhoz", több, mint egy hete élvezem újra itteni életem és velejáróit, és valamennyire készen állok, hogy néha felmentsem Hannánkat eme kínos naplóvezetési kötelezettsége alól, feltéve hogy kíváncsiak vagytok, mik meg nem történnek ebben a kis városban Micimackóval és barátaival (?), illetve velem..



kiemelkedő tisztelettel maradok hű és mindenkori szolgája
célomnak

Mårthon van Sabo en Kasch

ps. bocs a rossz humorért, mindjárt megyek sétálni..

Címkék: Graz

A bejegyzés trackback címe:

https://hannusch.blog.hu/api/trackback/id/tr264804545

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

T.Petra 2012.09.26. 19:20:37

ps a kedvencem ebben a bejegyzésben, meg persze a cím!! :)

tlickey 2012.09.26. 20:40:00

Nem hittem volna, hogy ezt a napot képes valami feldobni. ;) L

Hannusch 2012.09.27. 10:14:35

En sem hittem volna, es megis! :)

thbtls 2012.09.30. 13:21:14

Nem is ismerlek, kedves Mårthon van Sabo en Kasch, de engem igenis feldobott a humorod!!! :)
süti beállítások módosítása