2012.09.18. 19:44

Kicsit el vagyok maradva ezzel a "naplovezetessel", szoval egy kis potlas. (Nagyon ehes vagyok kozben mar, mert legutoljara delben ettem es most meg mar het ora is elmult )

Vasarnap elmentunk delelott futni Undinnal, majd be a city-center-be autoval, valamint tettunk egy gyors varosvizitet. Akkor keszultek azok a csodas fenykepk, amelyeknek kis hanyadat a facebookon is megtekinthetitek :D Az vasarnapi ebed tipikus nemet fott krumpli volt es NYUL! (Tihanyi lanyok ne ajuljatok el;)) Jaj azt majdnem elfelejtettem, hogy vezettem en is autot, meghozza egy 7 szemelyes Ford kombit.

Ennek a napnak melto befejezese egy nemetul szinkronizalt szuletett felesegek resz.

ERSTE TAG IN DER SCHULE/ Elso nap az iskolaban - Hetfo

Kezdjuk ott, hogy mostantol egy evig minden nap biciklivel fogok iskolaba menni. Meg nem szoktam hozza a gondolathoz, de nem tudom hogy hozza akarok e. Mindenesetre, mire beulok az elso orara, leginkabb egy paradicsomhoz hasonlit a fejem szine, Nosebaj! Az igazgato volt olyan kedves es ramhagyta a latin-francia-orosz nyelvek kozuli valasztast. En az elso mellett dontottem. Emellett a valasztott targyaim: Info, politika es szinhazi jatek. Ezzelszemben nincs fizikam se kemiam es toribol is csak egy.

Az osztaly kicsit nyomingernek mondhato. Magassarkuva alakitott csizmak miatt fogok kiterni a hitembol...Helyes fiuk nincsenek. Szep lanyok nincsenek. Mindenki KOVER!

Lehet, hogy azert, mert a menza finom, bar valoszinu, hogy csak magyar viszonylatokban, ugyanis senki nem eszi, hanem csak pizzat meg hamburgert zabalnak a bufeben, fuj! Mi lesz velem amikor Undine elutazik 3 honapra?!! HILFE!

Címkék: nap Összefoglalva pär

A bejegyzés trackback címe:

https://hannusch.blog.hu/api/trackback/id/tr214786536

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

T.Petra 2012.09.19. 13:43:45

nyuuuulat ettél??? jééézusom :(

Hannusch 2012.09.19. 15:49:33

Irjatok ti is bejegyzeseket, mert kivancsi vagyok mi folyik a fovarosban :)(es amugy a nyul finomabb mint a marha;))

Mikul 2012.09.19. 19:47:09

@Hannusch: hogy hívták a nyulat? :D

Hannusch 2012.09.20. 10:19:27

Nem tudom, mar nem elt amikor en megerkeztem :D

Hannusch 2012.09.20. 10:20:11

De van egy elo, nem tudom, hogy azt el akarjak e majd fogyasztani, mindenesetre annak naponta valtozik a neve...

T.Petra 2012.09.20. 17:40:36

ez egy morbid történet...

Mikul 2012.09.22. 00:48:33

hát ha naponta változik akkor biztos azért, hogy ne nőjön túlságosan hozzájuk.
ha nekem kéne az állatomat megenni én se nevezném el:D
süti beállítások módosítása