2012.09.17. 21:23

Hello mindenki a varosban!

Eloszor is megeshet, hogy egy rovidebb bejegyzes lesz, valamint nem vagyok gyakorlott blogger, ugyhogy most ugy irok ahogy fel 10kor jol esik az embernek.

Szerencsesen megerkeztem szombat hajnalban ( lehet, hogy meg kisse pityokasan az elotte levo este miatt vagy csak szimplan masnaposan, mindenesetre a repulon osztogatott ingyenkajarol elegansan lekestem...)Forstba. Az ablakom a templomra nez, hiszen ez egy parokia. Mar harom asztali aldast is tudok nemetul, persze ezt nem azert mondom, hogy ujonnan szerzett tudasommal kerkedjek :D.

Ezen a gyonyoru szombati napon meg semmi emlitesre melto dolog nem tortent azonkivul, hogy bemutattak Undine pasijanak, aki rendkivul galans fiatalember es, ha nem lenne fultagitoja meg helyesnek is mondhatnank. Valamint volt szerencsem Sir Henry-t, a csalad kutyajat, megismerni. (LINDA! szerintem ez jelent valamit...)

A kislanyt, akit neha iskolaba kell vinnem es a csalad legfiatalabb tagja, Miranak hivjak. Nagyon cukiiiii :) Majd csatolok rola kepet is legkozelebb.

Estenkent nemetul nezunk szuletett felesegeket, Emiatt mar vannak remalmaim is. Almokrol jut eszembe! Jo babonas szokasaimhoz hiven elso este megszamoltam a sarkokat, remelve, hogy valami olyat almodok ami tenyleg jo, ha valoravalik...Sajnos csak egyre emlekszem, hogy a Petrat fejbecsaptam egy kb 1 meter hosszu szaritott heringgel, direkt. Imadkozz Petra, hogy ne teljesuljon...

Holnap jon a kovetkezo resz a "Hanna in the city" sorozatbol. Csok minden kedves olvasomnak! (ez olyan mintha hires lennek :D)

Joejt

Címkék: the in 1. city Hanna

A bejegyzés trackback címe:

https://hannusch.blog.hu/api/trackback/id/tr924784437

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Mikul 2012.09.18. 01:26:28

Kedves olvasóid közül remélem nem én vagyok az egyetlen akinek a fejében rögvest felvetődött, a véleményem szerint mindenkit módfelett zaklató kérdés...
... A hering... élve fogtad ki, vagy vásároltad szupermarketben?!

Hannusch 2012.09.18. 16:03:21

Nem tudom, valami furcsa környezetben voltunk es nem en fogtam ki, mar szaritott volt. Mondjuk arra nem emlekszem, hogy be volt e csomagolva :D

tlickey 2012.09.18. 17:09:06

Szerintem is jelent valamit! :))) És ne aggódj, én is csak baromságokat álmodom mostanában...<3

T.Petra 2012.09.18. 19:16:38

@Hannusch: Hanna hogy gondoltad ezt a direkt fejbevágást?? :D

Mikul 2012.09.19. 01:21:37

@T.Petra: Hát, gondolom, nem véletlenül. :D
süti beállítások módosítása